No waste’s play (Els residus no són un joc)

Durant el curs 2021-2022, l’alumnat de 2n d’ESO C participa en el programa d’intercanvi digital internacional Global Scholars sota el lema “Food, Cities and Our Future”, el qual els està permetent investigar sobre el tema de l’alimentació a la seva localitat i també de manera més global, així com trobar solucions per reduir el canvi climàtic i afavorir que tothom tingui accés al menjar.
Gràcies al lideratge i acompanyament del professorat del Departament de Llengües Estrangeres, la Clara Sarmentero i en Radu Ilie, l’alumnat ha dut a terme una recerca sobre el malbaratament d’aliments en la nostra societat i possibles idees per pal·liar aquesta situació. Podeu consultar el seu interessant treball d’investigació, No waste’s play, en anglès i en català.

El programa Global Scholars està promogut pel Departament d’Educació i gestionat per la institució Global Cities (Fundació Bloomberg Philantropies), amb seu a Nova York. Aquesta iniciativa està adreçada a joves d’entre 10 i 13 anys i es basa en un aprenentatge en línia dins d’una plataforma pròpia. Els alumnes treballen a l’aula de manera individual i grupal i després comparteixen les seves aportacions amb altres estudiants d’arreu del món. La llengua vehicular emprada en aquestes interaccions internacionals és l’anglès.