Més de 100 alumnes de Cicles es presenten a les entrevistes per a la beca Erasmus +

Aquest passat dijous, dia 9 de novembre, es va dur a terme la fase de selecció d’entrevistes per a l’alumnat de cicles formatius candidat a participar en l’Erasmus del pròxim estiu. Més de 100 estudiants dels instituts Les Vinyes, Puig Castellar i La Bastida van participar-hi al llarg de la maratoniana jornada, defensant la seva participació davant un tribunal format per professorat dels tres instituts i dels integrants de l’ONG Mundus. Es van constituïr fins a nou tribunals, amb més de 20 professors, en la que és una de les jornades claus del procés que dóna cos al programa Erasmus +, que permetrà als alumnes escollits anar a fer pràctiques a un altre país durant un o dos mesos.

tribunal_7_Erasmus

A partir de la setmana vinent apareixeran els resultats provisionals al nostre web i s’obrirà un període de reclamacions. Estigueu atents al nostre web i al racó Erasmus situat a la entrada de l’institut.