La Bastida al Projecte ENTÀNDEM

El passat divendres es va fer la presentació oficial del projecte ENTÀNDEM a la Biblioteca del Fondo amb l’assistència de l’alcaldessa de la ciutat, Núria Parlon, i de la regidora d’Educació, Infància, Joventut i Polítiques d’Igualtat, Mireia González.

El projecte ENTÀNDEM consisteix en un acompanyament individual setmanal amb voluntaris universitaris, amb la intenció de complementar l’àmbit acadèmic tot sortint, parlant i fent diferents activitats per lluitar contra el fracàs escolar.

El nostre institut participa en aquest projecte des del curs 2015-16. Aquest 2017-18, set alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO hi formen part. Desitgem que un any més sigui una experiència engrescadora i profitosa per als nostres alumnes.