Jornades d’Educació per a la Salut a l’Escola

Iniciem la 32ena edició de les Jornades d’Educació per a la Salut a l’Escola a l’Institut la Bastida. Al llarg de les properes setmanes es duran a terme una quarantena d’activitats en les quals hi participaran gairebé tots els grups del centre amb una o dues activitats programades per a cada curs.

Aquestes activitats han estat organitzades per la Coordinació de Salut de l’institut amb la col·laboració del Programa d’Activitats Educatives Complementàries al Currículum (PAECC) on hi participen: el Servei d’Atenció Primària Barcelonès Nord i Maresme, el Servei de Salut pública i Atenció als consumidors de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, ASSIR (Institut Català de la Salut), Departament de Polítiques d’Igualtat de Gènere de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i entitats com ara Educació per a l’Acció Crítica, Enruta’t i el cicle de COFI del nostre centre.

Desitgem que les gaudiu molt!!!