Jocs Florals de Sant Jordi a La Bastida

Un any més, Sant Jordi és al caure i a La Bastida tenim els nostres jocs florals.Tots els nostres alumnes hi estan convidats a participar amb obres en català, castellà, anglès o francès, de qualsevol tema -tot i que es valorarà especialment que tinguin relació amb la diada-. Participeu-hi!

• Alumnat de 1r i 2n d’ESO
  • Alumnat de 3r i 4t d’ESO
  • Alumnat de Batxillerat, CAS i Cicles Formatius.
  • Alumnat nouvingut amb dificultats amb l’idioma.

Modalitats

• Narració curta (de microrrelats fins a 3 fulls)
  • Poema (fins a 100 versos)
  • Poema o narració amb il·lustracions
  • Còmic (fins a 3 fulls DIN A4)

Presentació

Els treballs hauran de presentar-se a ordinador i signats amb un pseudònim. Es lliuraran dins un sobre tancat on hi constarà, en lloc ben visible, el pseudònim, la categoria i la modalitat del participant. Dins d’aquest sobre hi haurà també un altre sobre, més petit, tancat, amb les dades personals de l’autor: nom i cognoms, curs i grup, i el pseudònim.

Els treballs hauran de ser lliurats als professors de les àrees de llengua o de dibuix, o bé als tutors, fins el dimarts, 17 d’abril de 2018.

Premis

Hi haurà un premi de 30€ en un taló bescanviable a l’Abacus per a cada una de les categories i modalitats. Es podrà atorgar, a judici del jurat, accèssits de 20€, igualment en taló bescanviable a l’Abacus. El jurat pot declarar desert el premi.