Intersalvament 2019

L’Institut la Bastida de Santa Coloma de Gramenet ha participat a la 4ª edició del Intersalvament en piscines que s’ha celebrat a les instal·lacions del Consell Català de l’Esport a Esplugues de Llobregat. La competició, en la que han participat més de 200 alumnes de 10 dels centres públics de Catalunya que imparteixen Salvament i Socorrisme, ha estat formada per diverses proves de la modalitat esportiva, alhora que també ha acollit el Campionat de Catalunya de CatSkills de Salvament i Socorrisme.
Aquesta jornada forma part del currículum formatiu de l’alumnat d’aquests ensenyaments esportius.
Els alumnes de l’Institut la Bastida han fet un excel·lent treball i participació, i han aconseguit una més que meritòria 2ª posició i per tant, la medalla d’argent en el CatSkills. En la modalitat de proves han acabat en a 7ª posició.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *