ERASMUS CALL 2020-2021!!

ERASMUS CALL 2020-21! Vols fer les pràctiques del teu cicle formatiu a un país EUROPEU? (Si el Covid ens ho permet) aquest any és possible.

El curs passat la crisi sanitària va fer que els Erasmus no es poguessin dur a terme quan ja ho teníem preparat. Més de 20 alumnes i dos professors no van poder participar d’una experiència capaç de canviar vides i obrir-te la ment gràcies a les experiències vitals viscudes lluny de casa.

Finalment el consorci de Santa Coloma format pels instituts Puig Castellar, Les Vinyes i La Bastida, juntament amb la ONG Mundus, ha decidit que tirarem endavant els Erasmus tot i el risc de cancel·lació. No sabem el escenari que ens tocarà viure per Europa els pròxims mesos de juliol i agost però volem ofertar la possibilitat de viure aquesta experiència com venim fent des de 2014.

Degut a les circumstàncies actuals s’ha pres la decisió de que NOMÉS PODRAN ANAR D’ERASMUS AQUELLS ALUMNES MAJORS D’EDAT

CONVOCATÒRIA GRAU SUPERIOR

CONVOCATÒRIA GRAU MITJÀ

Sóc alumne/a de Cicle mitjà o superior de La Bastida, tinc més de 18 anys i vull anar d’ERASMUS aquest estiu i fer les meves practiques per EUROPA. ON M’APUNTO?

AQUÍ: FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

FINS QUAN: FINS AL 26 de FEBRER

QUINS SON ELS REQUISITS, ON EM PUC INFORMAR?

Des de Mundus us hem preparat aquest vídeo i els vostres tutors us informaran a TUTORIA sobre la experiència ERASMUS 2020-21

Els alumnes que tinguin més dubtes sobre l’Erasmus poden apuntar-se també al Webinar de Mundus:

WEBINAR 22 de febrer – GM (15.30-16.15) y GS (16.30-17.15)
WEBINAR 24 de febrer – GM (10.30-11.15) y GS (11.30-12.15)

MUNDUS: “Para participar al webinar, tienen que rellenar este FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN  AL WEBINAR, gracias al cual podremos recolectar las dudas de los estudiantes y al mismo tiempo invitarles al zoom que vamos a crear.

Se grabará una sesión de webinar para GM y una para GS, así que los estudiantes que no han podido asistir podrán consultar el video grabado”.