Eleccions al Consell Escolar 2021-22

Aquest curs 2021-2022, després d’un curs de pròrroga per la COVID 19, tornem a tenir eleccions a Consell Escolar: cal renovar els membres de l’institut que van ser escollits ara fa 4 cursos. Concretament, del professorat (renovació de 4 membres), de l’alumnat (renovació de 3 membres), i dels pares i mares (renovació de 2 membres).

El dia 2 es va convocar el procés al nostre centre. (Convocatòria eleccions)

El calendari del procés electoral és el següent:

• 3 de novembre: publicació del cens electoral provisional al vestíbul del centre.

• del 4 al 8 de novembre: presentació de reclamacions de les dades del cens electoral

• 9 de novembre: sorteig per designar els vocals de la mesa electoral i comunicació de la designació com a membre de la mesa electoral de cada sector.

• 10 de novembre: publicació dels censos electorals definitius.

• 10 de novembre: constitució de les meses electorals a les 11.15 h a la sala de professorat.

• del 9 de novembre al 15 de novembre: presentació de candidatures, (fins les 16.00 h del 15 de novembre) per escrit (Full de candidatures)

• 16 de novembre: publicació de la relació de candidats al vestíbul del centre.

• Votacions:

• 23 de novembre: VOTACIÓ DELS PARES I MARES. Horari de 18,00 h. a 20,00 h. a la sala d’actes (B-12)

• 23 de novembre: VOTACIÓ DE L’ALUMNAT. A partir de les 9,15 hores a la sala d’actes del centre.

• 24 de novembre: VOTACIÓ PROFESSORAT. A les 14,45 al pati.

Aquí us deixem una sèrie de documents informatius que us poden resultar d’utilitat:

1. Funcions del Consell Escolar als centres públics

2. Informació per a les famílies