El CF d’Integració Social a l’Obrint fronteres 2017

El passat 6 d’octubre els alumnes del grup 2A del cicle d’Integració Social, juntament amb els seus professors Inmi Roure, Sergio Moliner, Mariate Clemente i Mònica Juez, van assistir a les jornades Obrint Fronteres, organitzades per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Grup Eirene.

Primer van fer el taller Murs interns, murs externs, en el qual es visibilitzen els prejudicis i estereotips que formen murs interns i que acaben per provocar la creació dels murs externs, literals i físics, que trobem arreu del món. Els alumnes van reflexionar sobre com, abans de separar-nos físicament dels altres, ho fem mentalment, mitjançant categories com “ells” i “nosaltres”.
Obrim fronteres ponents
A continuació, els nostres alumnes van assistir a la conferència de les activistes pels drets humans Aisha Altubuly i Aisha Dabo en la que van explicar les seves experiències a Síria i a Gàmbia i Senegal, així com els motius que les van portar a fer-se activistes per la pau.
Obrim fronteres alumnes