Comunicat sobre les vagues de març

Benvolgudes famílies:
Us informem que les properes setmanes hi ha convocades vagues que poden afectar el normal funcionament del centre durant aquest mes de març de 2022:

Dimarts, dimecres, dijous, 15, 16 i 17 de març

Convocatòria unitària dels sindicats de vaga de professorat. La convocatòria inclou els dies 29 i 30 de març al cap de dues setmanes.

Podeu trobar els motius de la convocatòria en el l’enllaç al missatge enviat pels sindicats.

D’aquests tres dies, el primer, dimarts 15 de març hi ha convocada també una vaga de direccions. Els detalls i motius d’aquesta convocatòria els podeu trobar a l’enllaç de la següent noticia. També podeu consultar la carta, adreçada a la directora dels Serveis Territorials, que estan signant les direccions de molts instituts de Barcelona Comarques; i també l’escrit de les direccions dels centres educatius de Santa Coloma de Gramenet adreçat al Conseller d’Educació.

Dimecres 23 de març

Convocatòria dels sindicats d’estudiants però també de sindicats de professorat. Podeu trobar més informació de la convocatòria a la web dels sindicats: missatge enviat pel sindicat d’estudiants, convocatòria sindicat professorat.

Dimarts i dimecres, 29 i 30 de març

Continuació de la vaga de professorat convocada pels sindicats els dies 15, 16 i 17 de març.

Comunicat unitari dels sindicats sobre la negociació.

Durant aquests dies de vaga del professorat, el centre funcionarà amb els serveis mínims establerts per l’administració. Si decidiu que els vostres fills assisteixin al centre, heu de saber, pel que fa a primer i segon d’ESO, que el servei de transport d’autocar escolar funcionarà amb normalitat. Si autoritzeu al vostre fill o filla a no venir al centre aquests dies, cal omplir i lliurar la següent: autorització per vaga professorat.

Durant el dia de la vaga de l’alumnat, caldrà que l’alumnat menor d’edat que s’adhereixi a la vaga lliuri a les seves tutories l’autorització de la família per fer-la. Si autoritzeu als vostres fills o filles menors d’edat a fer vaga cal omplir i lliurar la següent: autorització per vaga alumnat. En aquest cas, a més, heu de saber que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot, per llei, afegir-se a la convocatòria.

Pel que fa al funcionament de l’institut, el centre romandrà obert durant tot el dia i l’horari d’entrada i de sortida serà l’habitual. Es molt possible que no es facin una part de les classes però l’alumnat de tots els estudis que es fan al centre (Secundària, FP i Batxillerat ) podrà estar a l’institut estudiant i fent deures.

Cordialment,

Equip Directiu