COFI AND ESO STUDENTS WORKING OUT TOGETHER…GOOD JOB EVERYONE!

Before the school year finished, first-year students of COFI had the opportunity to develop and lead some PE sessions for ESO students.
These special classes took place in the playground and were designed for students to practise some English vocabulary about actions and parts of the body while they were playing games and performing different exercises.
The sessions included games with ropes, balls, tag games and even doing zumba!
They all enjoyed having a different class and also realised that English can be very useful in different contexts. Good job everyone!
Abans d’acabar el curs escolar, l’alumnat de 1r curs del cicle formatiu d’esports COFI,  va tenir l’oportunitat de desenvolupar i dirigir algunes sessions d’educació física als alumnes de l’ESO. Aquestes classes especials van tenir lloc al pati i van ser dissenyades per a què els estudiants poguessin practicar vocabulari en anglès sobre accions i parts del cos mentre jugaven i realitzaven diferents activitats.
Les sessions van incloure jocs amb cordes, pilotes, jocs de tocar i parar, i fins i tot es va fer zumba!
A tots els alumnes els va agradar tenir una classe diferent i a més es van adonar que l’anglès pot ser molt útil en diferents contextos. Bona feina a tothom!