Carnestoltes 2019

El proper divendres 1 de març celebrarem el Carnestoltes al centre. En aquesta diada participen tots els nivells educatius del centre: ESO, BATX, CFGM, CFGS i PFI. Es tracta d’una de les diades més importants a La Bastida per l’alta participació del nostre alumnat al concurs de disfresses.

L’horari d’aquesta diada serà de 9:15h a 13:45h. Durant la primera hora i mitja els alumnes podran disfressar-se al centre i disposaran de tallers de maquillatge a càrrec de l’alumnat del Grau Superior d’Esports i, a partir de les 11:45h, començarà el concurs de disfresses al pati del centre. Els alumnes de primer i segon d’ESO disposaran del servei d’autocar adaptat a aquest horari. Per tant l’horari de pujada serà el següent:

08:45 C/ Cerdanya amb C/ Mónaco (Plaça de les Palmeres)
08:50 Rambla Fondo amb C/ Verdi
08:55 Rambla San Sebastià (Supermercat Dia)
09:00 Església Major
09:15 Arribada al Torrent/Bastida

Per al servei de baixada dels alumnes de 1r d’ESO els autocars sortiran del centre a les 13:45h.

Recordeu que dilluns 4 de març és festa de lliure disposició al centre.
cartel carnestoltes 2019