Care Santos connecta amb l’INS La Bastida

El passat dimarts, 9 de març, l’escriptora Care Santos va sorprendre l’alumnat de 4t d’ESO D amb una videotrucada molt interessant.

Gràcies al programa Lletres a les Aules de la Institució de les LletresCatalanes (ILC), els estudiants vam poder gaudir d’una jornada literària a propòsit del llibre Mentida, premi Edebé de literatura juvenil.

Després d’haver quedat captivats per la lectura de la novel·la, la conferència amb l’autora ha estat la cloenda perfecta per arrodonir aquesta experiència.

Convenim a dir que en aquests temps difícils, on les mesures de seguretat sanitària limiten la realització d’algunes activitats quotidianes, hem trobat un petit oasi on poder conèixer, escoltar, parlar i aprendre de manera diferent.

Gràcies, Care Santos!

Quim