Butlletins de notes 2n trimestre

Benvolgudes famílies i alumnes,

Esperem que tots i totes us trobeu amb salut i força davant d’aquesta situació tan excepcional que estem vivint, en confinament per la crisi del COVID-19.

Us informem que les tutores i tutors estan fent arribar els butlletins de notes del segon trimestre. Us demanem que respongueu al missatge. Això ens servirà per saber que heu rebut el butlletí i que heu parlat amb el/la vostre/a fill/a dels resultats de la segona avaluació, si és el cas.

Si passats uns dies no heu rebut el butlletí de notes, podeu enviar un missatge al tutor/tutora o a l’adreça de correu del centre: a8037176@xtec.cat. Ens posarem en contacte amb vosaltres.

El professorat està utilitzant plataformes digitals (Google Classroom i Moodle) ja implantades prèviament al nostre centre per proposar activitats a l’alumnat durant aquest període. Cada alumne/a té un correu personal corporatiu (@institutlabastida.org) que dóna accés a aquestes plataformes i a les eines d’Office365 i permet accedir a totes les tasques.

Aprofitem per recordar-vos que del 4 al 12 d’abril és període de vacances de Setmana Santa.

Més endavant, us farem arribar més informació i novetats sobre l’accés al Google Classroom i les activitats que ha d’anar fent l’alumnat.

L’equip directiu,
INSTITUT LA BASTIDA

各位家长与学生 平安

近日班主任会以电子邮件寄发成绩单,请留意查收,并请回信确认收到。

若几天后仍未收到成绩单,请发信至班主任或学校邮箱(a8037176@xtec.cat).

至于学生课程教材与作业,将由每位老师上传至google classroom,请学生以个人的学校信箱 (institutlabastida.org) 参加虚拟课程。

校长办公室。