Actes del Dia Internacional de la Dona a l’institut

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, la setmana passada es van organitzar a l’institut diverses iniciatives, algunes d’elles encara podreu observar-les els propers dies:

L’alumnat de 4t d’ESO ha exposat un mural amb un recull de dones que són referents científics a l’actualitat.

L’alumnat de segon d’Integració Social va portar a terme una Jornada reivindicativa de Sensibilització i Visibilització de la Dona mitjançant una exposició guiada i interactiva a la que hi van han participar tots i totes les companyes dels grups d’FP de la tarda.

En aquesta exposició s’hi han plasmat i reivindicat temes com els drets de les dones, la seva invisibilització  al llarg de l’historia, l’evolució del feminisme, els micromasclismes i la desigualtat en els mitjans de comunicació.

Les alumnes de Mediació Comunicativa van voler compartir amb tothom signes reivindicatius per sensibilitzar també envers la llengua de signes i les dones amb sordesa.

Una gran jornada!!!!