新年快乐! Benvingut, Any del Drac! 🐲

Com cada any, la comunitat xinesa celebra l’arribada de l’Any Nou pels volts de finals de gener i principis de febrer. Enguany, serà aquest dissabte, 10 de febrer. Deixarem enrere l’Any del Conill i donarem la benvinguda a l’Any del Drac.

L’alumnat de l’aula d’acollida i altres alumnes voluntàries dels diferents cursos de l’ESO han dedicat les estones de pati a preparar els guarniments que podeu veure al vestíbul de l’institut. També han preparat i repartit Hong Baos (sobres vermells) amb bons desitjos per al nou any.

Les celebracions solen prolongar-se durant uns quinze dies i acaben amb la Festa dels Fanalets, donant la benvinguda a la primavera amb la primera lluna plena de l’any.

Aprofitem per convidar-vos a participar a la rua de la Festa dels Fanalets que es farà a Santa Coloma el proper dissabte 23 de febrer, a les 17h, a l’encreuament del c/Wagner amb el c/Beethoven.

Us desitgem un any pròsper i abundant!