Internet segura

El proper dimarts 18 de desembre, a les 17.30h, es realitzarà una xerrada sobre Internet segura a càrrec dels Mossos d’esquadra, dirigida a les famílies de l’alumnat d’ESO. L’AMPA hi serà present i també part de l’equip directiu. Aquesta xerrada està oberta a l’assistència de tutors/es, professorat d’ESO, batxillerat i cicles, és a dir, per a tothom que estigui interessat i segons disponibilitat. L’objectiu de la xerrada és que les famílies dels nostres alumnes tinguin més informació sobre com prevenir situacions de violència, ciberassetjament, etc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *