Visita a TV3

Els alumnes de segon curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat i del CFGM d’Activitats Comercials de l’Institut Jaume Mimó han realitzat una visita a les instal·lacions de TV3 a Sant Joan d’Espí acompanyats pels professors Mari Carmen Fernández i David Sánchez.

La visita ha permès veure els platós del Telenotícies amb els innovadors sistemes d’emissió i edició, així com el plató del programa Divendres, que emet TV3 durant cada tarda de dilluns a divendres.

També s’ha visitat el plató on es realitzen el programes esportius com Gol a gol, Efectivament, Hat-trick Barça o Hat-trick Espanyol, i la seva sala de control de producció .

Alumnes de segon de CFGS de Màrqueting i Publicitat

S’han recorregut els passadissos de TV3 i s’han observat les sales de maquillatge, la sastreria, i la sala del públic assistent als programes.

Finalment, s’ha visitat l’interior d’una unitat mòbil que permet les connexions en directe o enregistraments per la seva emissió als diferents programes.

Alumnes de segon de CFGM d’Activitats Comercials

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *