Visita a Airbus a Toulouse

Alumnes dels Cicles Formatius de Comerç, Comerç Internacional i Transport i Logística han realitzat una sortida a França durant el mes de març acompanyats pels professors Toni Rozas i David Sánchez  per visitar la fàbrica d’Airbus A380 i el Museu Aeronàutic de Toulouse permeten ampliar els coneixements impartits als seus estudis.

Els alumnes de Cicles Formatius visiten la fàbrica d’Airbus A380 a Toulouse (França)

Durant la visita guiada per les instal·lacions de l’empresa europea Airbus,   van poder observar els diferents procediments de fabricació de l’avió A380 amb les peces que son rebudes des dels països europeus que fabriquen els components, així com una visita panoràmica on es van mostrar els processos de producció d’altres avions de la família Airbus i les instal·lacions que estan juntament a l’aeroport amb els avions acabats per ser entregats a les companyies aèries d’arreu del món.

El Aribus A380 és actualment l’aparell comercial més gran del món, amb una capacitat màxima de 853 passatgers.

El Museu Aeronàutic també va ser visitat pels alumnes que van poder contemplar la història de la aviació amb maquetes d’avions i espais temàtics, lúdics i interactius, a més de poder entrar a visitar avions històrics com el cèlebre Concorde, el Airbus A300B de sòl transparent i la projecció d’una pel·lícula a l’interior d’un Súper Guppy.

El recorregut del viatge va permetre poder visitar altres ciutats franceses com Narbona i Carcassona  i enclavaments històrics com la Fortalesa de Salses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *