Projectes finals de Cicle

Els alumnes de darrer curs de Transport i Logística i Comerç Internacional han realitzat la presentació dels seus projectes finals de Cicle davant dels professors que formen part de l’equip docent que els han impartit classe al llarg dels dos cursos acadèmics, a més de tenir com a públic als alumnes que actualment realitzen el primer curs.

IMG_9479

La realització dels projectes permet treballar els coneixement adquirits en els diferents mòduls professionals dels que consta el Cicle que són valorats per l’equip docent i també és valora el fet de que la idea sigui emprenedora i creativa.

IMG_9385

Durant la presentació pública cal que els alumnes utilitzin els diferents idiomes propis, així com les dues llengües estrangeres que estudien al llarg del Cicle:  anglès i francès.

Finalment, els alumnes que han realitzat Formació Dual també han presentat la seva experiència al llarg de la jornada i han fet visible l’oportunitat que representa el poder aplicar els coneixements que s’obtenen a les classes a l’empresa i adquirir-ne de nous.

IMG_9481 IMG_9374 IMG_9371 IMG_9358

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *