Forma’t al Port 19-20

Des del dijous 17 fins el diumenge 20 d’octubre un grup d’alumnes dels cicles formatius de Comerç Internacional i Transport i Logística (Estel Agulló, Laura Caleya, Beatriz Jaen, Oriol Marcet i Laia Tomas), acompanyats pel professor Toni Rozas. Han participat a la segona part del curs organitzat per l’Escola Europea Intermodal Transport “Forma’t al Port” Management. Aquest curs s’ha realitzat a bord del vaixell Execelsior de la naviliera GNV en la seva ruta de Barcelona a Gènova (i tornada).
Durant la travessia els alumnes han assistit a conferències sobre les Autopistes del Mar i el futur del transport marítim. Tanmateix han hagut de treballar diversos casos pràctics sobre la aquests temes. A l’arribada al Port de Barcelona han hagut de presentar un treball davant del professorat de l’escola per tal d’obtenir la titulació que els acredita com experts en el transport intermodal de curta distància. Val dir que tots els nostres alumnes han obtingut la titulació.