Formació a Edimburg

El nostre professor Enric Estruch ha realitzat una estada formativa a Edimburg (Escòcia) gràcies al programa de beques Erasmus+ per a formació docent. Durant aquesta estada ha visitat el Dalkeith High School i la prestigiosa Universitat d’Edimburg on ha pogut conèixer noves metodologies d’aprenentatge i altre sistema educatiu. A més gràcies a aquesta estada ha sorgit un víncul de col·laboració entre el nostre centre i el Dalkeith High School que permetrà als nostres alumnes poder realitzar estades formatives a empreses d’Escòcia.

2016-04-14 20.44.18

“Ha estat una experiència única. Crec que l’oportunitat de conèixer altra cultura educativa amplia els nostres recursos i aporta idees de millora a les nostres aules. Penso també que l’acord de col·laboració servirà per a que els nostres alumnes participen en programes d’intercanvi i en la realització de pràctiques d’empresa a l’estranger.”

2016-04-20 00.29.33   2016-04-20 00.21.46

Aquestes iniciatives aporten valor afegit i fomenten la internacionalització del nostre centre.

2016-04-20 00.22.44

2016-04-20 00.31.21

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *