Experiència Erasmus+

Els ex-alumnes Marina Solano i Gerard Mayor que van estudiar Cicles Formatius al Institut van compartir la seva experiència en la seva Estada Erasmus+ amb els alumnes actuals de Cicles Formatius de Grau Superior. Els alumnes van explicar la importància que ha tingut la seva estada a l’estranger, per conèixer altres formes de treballar i poder aplicar els seus coneixements en un àmbit diferent al que estaven acostumats.

FOTO ERASMUS

Tots dos van destacar la importància que té el conèixer llengües estrangeres i en el món empresarial internacional no saber-ne suposa un handicap i una limitació que t’exclou. D’altra banda, el fet de viure una experiència com la que van relatar també permet conèixer d’altres cultures i formes de vida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *