El Mimó a “Els Matins”

L’institut va participar en el debat del programa “Els Matins” de TV3, del pospassat 14 de març. En el mateix es va parlar si el rendiment dels alumnes varia segons si l’escola és mixta o no i quins efectes té l’educació segregada en la socialització dels infants. Hi van intervenir Teresa Martínez, directora de l’escola La Vall i presidenta de l’Institut Familiar d’Educació, Maribel Garcia, sociòloga de la UAB, i Mercè Rom, directora de l’INS Jaume Mimó.

La cloenda al debat va ser la visita a les instal-alcions que la directora va realitzar acompanyada de dos pares d’alumnes de l’institut que treballen a la televisió. Deixem el testimoni gràfic.

20160314_120000_001

20160314_122056_001

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *