Beques de l’Ajuntament

L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ha obert la convocatòria de les beques escolars per al curs 2017-2018 aquest dilluns 20 de març. El termini per a presentar les sol·licituds s’allargarà fins al 24 d’abril i per facilitar la tramitació s’han distribuït els centres escolars per dates (veure full informatiu). Els ajuts que es poden sol·licitar són per a menjador escolar, llibres i material escolar, llars d’infants, colònies i sortides de fi de curs que s’hagin realitzat durant el curs acadèmic 2016-2017 i per al transport escolar per a l’alumnat de 4 a 16 anys. (extret de www.cerdanyola.cat)

Trobareu quina documentació s’ha de lliurar i més informació aquí.

El calendari per l’admissió de sol·licituds és el següent:

• 20 i 21 de març – Escoles Anunciata, Escala Dei, Montserrat i Ramon Fuster
  • 22 i 23 de març – Institut Banús, Forat del Vent, Gorgs, Jaume Mimó i Pere Calders
  • 24 i 27 de març – Escoles Saltells i Fontetes
  • 28 i 29 de març – Escoles Bellaterra, Carles Buïgas i Collserola
  • 30 i 31 de març – Escoles Sant Martí i Turó de guiera
  • 3 i 4 d’abril – Escoles Serraparera i La Sínia
  • 5 i 6 d’abril – Escola Xarau
  • 7, 18 i 19 d’abril – Ll. d’Infants Disney, Ninot, Nins, Patufet, LL. d’en Pitus, Bon Dia, La Torreta de Xiquilàndia, Tic Tac i les escoles bressol municipal  Cordelles, Montflorit i Turonet
  • 20 d’abril  – Centre d’Educació Especial Flor de Maig, Jeroni de Moragas i Bellaire
  • 21 i 24 d’abril – Incidències

Lloc:

• Oficina d’Atenció Ciutadana (O.A.C.) (Edifici de l’Ajuntament) Pl. Francesc Layret s/n
  • Presentar en els dies assenyalats pel centre on l’infant assistirà el curs escolar 2017-2018
  • La sol·licitud de beca i la documentació annexa s’ha de lliurar de forma conjunta en el moment de registrar la sol.licitud. En el cas que s’hagi d’aportar documentació complementària amb posterioritat, s’ha de lliurar directament al Servei de Promoció Social ( Av. Espanya 6C, bx.).

Horari:

• De les 8:30h a les 16:00h

Informació:

• Servei de Promoció Social  (Av. Espanya 6C Baixos). Tel. 93 566 60 53
  • Oficina d’Atenció Ciutadana, O.A.C.  Edifici de l’Ajuntament.