Beques alumnes NEE i postobligatoris

Aquests dies es podran sol·licitar beques i ajuts convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, tant per a alumnes amb necessitats educatives específiques com per a alumnes d’estudis postobligatoris no universitaris. Els terminis i els enllaços són els següents:

Beques i ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu:

Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts. Termini: del 8 d’agost al 29 de setembre de 2016.

Modalitats:

• Ajudes i subsidis per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajudes per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

En aquest enllaç de la Universitat Internacional de València podreu trobar informació d’ajuda per emplenar la sol·licitud i que n’aclareix molts aspectes.

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitari:

Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a estudiants que el curs acadèmic 2016-2017 cursen ensenyaments postobligatoris. Termini de sol·licitud: del 16 d’agost al 3 d’octubre de 2016.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *