Beques alumnes NEE i postobligatoris

Podeu sol·licitar les beques per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Són uns ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

La sol·licitud es pot fer manualment (descarregueu-la aquí) o on line. El termini per portar aquestes beques a secretaria és el dia 28 de setembre de 2017.

També podeu demanar les beques del MEC per l’ensenyament postobligatori (cicles i batxillerat) que aquestes només es fan on line (el termini és el 3 d’octubre(, així com.

Tanmateix recordeu que avui 15 de setembre és el darrer dia per sol·licitar les beques escolars de l’Ajuntament de Cerdanyola per al curs 2017-18, en convocatòria extraordinària. Es destinaran a beques de menjador escolar, llars d’infants, llibres i material escolar per al curs acadèmic 2017-2018.