Alumnes del Dalkeith HS al Mimó

La passada setmana un grup de cinc alumnes escoceses del Dalkeith High School d’Edimburg, més la seva professora, van realitzar una estada d’una setmana al nostre centre en el marc d’un Programa d’Intercanvi iniciat el curs passat. Durant el mes de març cinc dels nostres alumnes van realitzar l’estada a Escòcia.

L’INS Jaume Mimó va organitzar un programa que combinava tant l’assistència a classe com una sèrie d’activitats que han permès als alumnes conèixer una mica més la nostra cultura, costums, història i llengua, així com visitar la nostra capital, Barcelona.

Des del centre ens mostrem molt satisfets amb el resultat obtingut. A més s’ha establert un vincle de col·laboració per a que aquest Programa d’Intercanvi continuï realitzant-se durant els propers anys.

Des d’aquí agrair a tots els alumnes i famílies que han participat, així com a tot el personal docent que ho ha fet possible.