Alumnes del Mimó a Rotterdam

Del 2 al 13 de novembre els alumnes de Comerç Internacional, Gerard, Eva, Helena i Ivan, participaran en el Cross-Cultural course a l’Albeda College de Rotterdam, centre de la xarxa Netinvet.
Durant l’estada els alumnes gaudiran de formació en emprenedoria, negociació, visites a empreses, etc., juntament amb alumnes d’altres centres educatius.
Coincidint amb aquesta estada, la professora Marta Trallero realitza una estada formativa a l’Albeda College del 2 al 5 de novembre dintre dels projectes internacionals del programa Erasmus+ que desenvolupa el Jaume Mimó.

IMG-20151104-WA0001

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *