Xerrada als alumnes de Transport i Logística

L’empresa Cisternes Germans Navarro de Santa Perpetua (http://www.cisternasgnavarro.com) va impartir una xerrada dirigida als alumnes del CFGS de Transport i Logística. Aquesta empresa té una trajectòria de més de 25 anys al sector del transport amb camions – cisternes que garanteix al client un servei de qualitat i permet contrastar els coneixements teòrics al cicle amb la realitat.

IMG_1855m

Els alumnes van poder escoltar les explicacions dels representants de l’empresa que van realitzar l’acte. Tanmateix es van poder preguntar qüestions d’inquietud per l’alumes com el món laboral del sector del transport i les novetats en la distribució.

IMG_1854m

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *