Parada del Mimó a S. Jordi

L’Institut Jaume Mimó ha participat a la Diada de Sant Jordi a la plaça Abat Oliba juntament amb d’altres institucions educatives i entitats de Cerdanyola. Els alumnes del Cicle de Comerç han fet el muntatge de la parada de venda de roses a primera hora del matí, per desprès vendre-les conjuntament amb alumnes del Cicle de Soldadura que han exposat roses realitzades per ells mateixos de ferro forjat.

IMG_8898

A les persones que s’acostaven a la parada per comprar roses o per demanar informació del Institut se’ls obsequiava amb un punt de llibre dissenyat pels alumnes del Cicle de Publicitat i Màrqueting.

IMG_8900-1

S’han acostat a visitar la parada al llarg de la Diada alumnes de la ESO i Batxillerat,així com professors i personal no docent del Institut i membres de l’AMPA.

IMG_8874

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *