Celebrant la Castanyada

Els alumnes de l’Institut Jaume Mimó van celebrar la Castanyada amb les activitats que els propis alumnes van escollir. Els alumnes del CEE Jeroni de Moragas i l’Escola Saltells van visitar el nostre centre, i aquests últims van poder veure en directe la representació dels alumnes de primer de ESO de obra de teatre de Gustavo Adolfo Bécquer “El Monte de las Ánimas”.

Les activitats esportives (futbol, voleibol i tennis taula) van centrar les activitats a l’exterior i van comptar amb la participació de nombrosos equips de diferents nivells, així com els escacs.

icono-google-fotos

Es van projectar se diferents pel·lícules de por que van ser juntament amb el Túnel de Terror dels alumnes de primer de Batxillerat, les activitats més centrades en Halloween, i que van tenir molt èxit de participació.

Els alumnes de Cicles van realitzar els Tallers de Polseres, Maquillatge i Màscares pels alumnes de ESO. I també va haver-hi espais pel ball i la música en diferents activitats, com el Karaoke i el Hip-Hop.

Finalment, el Taller de Panellets elaborats pels alumnes i professors va tenir molt d’èxit en tota la comunitat educativa, i  juntament amb els més de 30 quilos de castanyes van ser degustats per tothom.