Xerrades de primers auxilis

Durant les últimes dues setmanes abans de les tan merescudes vacances de Nadal, els alumnes de 1r dels Cicles de Grau Mitjà i també els alumnes de 1r Cicle de Grau Superior, han assistit a unes xerrades de Primers Auxilis que ens van venir a… Llegeix més»

Writing Christmas cards

Alumnes de 1r d’ESO fent “Christmas Cards”. Tot un recull de bons desitjos en aquestes festes nadalenques.

Tria de llibres a la biblioteca

Per tal de promoure el gust per la lectura i l’hàbit lector entre l’alumnat, hem realitzat una visita a la Biblioteca Central de Cerdanyola per tal triar lectures per a la franja de lectura i per al gaudi personal a casa. L’alumnat de 2n ha… Llegeix més»

Contes a l’esprint

Dijous 13 de desembre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van gaudir del concurs Contes a l’esprint. Contes a l’esprint  és un concurs que fomenta la literatura, la creativitat, el plurilingüisme i la cooperació. Es proposa la creació d’un conte a través d’un joc d’equip,… Llegeix més»

DESTINACIONS PROVISIONALS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ ERASMUS+VET PER PRÀCTIQUES A L’ESTRANGER – GRAU MITJÀ.

Resultats a GRAU MITJÀ al procés de selecció del programa Erasmus+. Termini de reclamacions fins 19 de desembre de 2018.

Visita a Idilia Foods

Els alumnes de segon curs del Cicle Formatiu d’Activitats comercials han realitzat una visita a la fàbrica de Parets de l’empresa Idilia foods, fabricant dels productes Cola-Cao i Nocilla. Després de visitar les instal·lacions, han estat convidats a un esmorzar amb productes… Llegeix més»

Taller de ràdio

Durant el mes de Novembre els alumnes de 1r d’ESO van realitzar un taller de ràdio. Des de l’emissora Ràdio Dial ens van oferir l’oportunitat de viure l’experiència de ser redactors i locutors de ràdio per un dia. L’objectiu era apropar els alumnes a aquest… Llegeix més»

La cèl·lula

Els alumnes de 1r d’ESO, durant una part d’aquest trimestre, han estat estudiant la cèl·lula. Han estudiat els orgànuls cel·lulars i els diferents tipus de cèl·lules que existeixen. Per finalitzar aquesta unitat han hagut de realitzar la maqueta d’una cèl·lula. Podien escollir entre vegetal i… Llegeix més»

Erasmus+ 2019-2020

Convocatòria programa Erasmus+ 2019-20: pràctiques d’alumnes en empreses.
Erasmus + és un programa d’aprenentatge permanent de la Unió Europea, que et permet com a estudiant de segon curs d’un cicle de grau superior o com a recent titulat, desplaçar-te a un altre país europeu per realitzar… Llegeix més»