Xerrades de primers auxilis

Durant les últimes dues setmanes abans de les tan merescudes vacances de Nadal, els alumnes de 1r dels Cicles de Grau Mitjà i també els alumnes de 1r Cicle de Grau Superior, han assistit a unes xerrades de Primers Auxilis que ens van venir a fer professionals de la Creu Roja al nostre institut. Van ser molt interessants i molt profitoses, i vam conèixer situacions reals que podrien passar-nos a nosaltres. Ara tots aquests alumnes saben com s’ha de reaccionar en un accident i/o davant d’una situació d’extrema urgència amb una persona en perill.

Recordeu: PAS són els passos a seguir davant de qualsevol situació d’emergència: Protegir – Avisar – Socórrer. És molt important que es segueixin en aquest ordre i en cap altre.