Erasmus+ 2019-2020

Convocatòria programa Erasmus+ 2019-20: pràctiques d’alumnes en empreses.

Erasmus + és un programa d’aprenentatge permanent de la Unió Europea, que et permet com a estudiant de segon curs d’un cicle de grau superior o com a recent titulat, desplaçar-te a un altre país europeu per realitzar pràctiques en empreses. Sols queden excloses les institucions de la Unió Europea (la llista complerta es pot consultar al web europa.eu/about-.eu/institutions-bodies/index_es.htm

Presentació de la sol·licitud: de dijous 22 de novembre a dimecres 12 de desembre de 2018.

Més informació: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/opportunities

Convocatòria programa Erasmus+ 2019-20: modalitat professorat.

L’Institut Jaume Mimó, amb l’objectiu d’incorporar la dimensió europea a l’ensenyament, i de millorar la qualitat de l’ensenyament i la internacionalització del seu alumnat, apropant-lo a realitat lingüística, social i cultural d’altres països, considera oportú dur a terme accions que permetin a l’equip docent del centre realitzar estades formatives i/o estades de docència en empreses, institucions o centres educatius d’altres països. Aquestes accions es duen a terme en el marc del projecte del centre i en el marc del programa de la Unió Europea Erasmus+.

Erasmus+ és un programa d’aprenentatge permanent de la Unió Europea, que et permet com a professional docent d’un centre educatiu que disposa de carta ECHE, desplaçar-te a un altre país europeu per a realitzar formació i/o docència.

cofinanciadoÂ