SETMANA D’ACOLLIDA ERASMUS

La setmana del 17-22 d’abril, el nostre centre va acollir els alumnes finlandesos i italians participants en el projecte Erasmus: MY DREAM SCHOOL.

Va ser una setmana plena d’activitats conjuntes, algunes de caire més acadèmic com el treball en grups transnacionals, tallers de foment a la lectura i sobre realitat virtual així com la incorporació dels alumnes estrangers a les classes dels seus companys.

Altres activitats van ser de caire més cultural i lúdic, com la sortida a la Costa Brava amb la visita en vaixell a la reserva marina de les Illes Medes, o un tour als llocs més representatius de Barcelona. Igualment, visita guiada a Vic, recepció a l’Ajuntament i visita a la nova biblioteca Pilarin Bayés.

També van participar activament en la celebració de les nostres tradicions: assaig de castellers Sagals d’Osona, i la diada de Sant Jordi al nostre institut.

Al capdevall, una setmana intensa, que va acabar amb un sopar de comiat, on van participar alumnes, famílies i professors.

El centre continua apostant per aquest tipus d’iniciatives que acosten Europa als nostres joves i que tant impacte tenen en els nostres alumnes, professors i centres.

El curs vinent… més.

Us deixem amb algunes fotos de la setmana, així com el producte final del treball col.laboratiu online i presencial que han estat fent els alumnes catalans, finlandesos i italians conjuntament sobre el tema de com millorar els nostres centres, tant en qüestions més físiques i d’espais, com de valors.