SETMANA D’ACOLLIDA D’ALUMNES I PROFESSORS DE FINLÀNDIA I L’ILLA DE LA REUNIÓN

La setmana del 10-15 de març va estar marcada per l’acollida dels nostres socis del projecte Erasmus/eTwinning: ME, MY HERITAGE AND YOU, amb els quals estem treballant el tema del patrimoni cultural i natural dels nostres països, i la seva importància de preservar-lo i fer-lo conèixer.

Va estar una setmana carregada d’activitats i sortides relacionades amb el tema de treball:

• dilluns vam estar treballant conjuntament al centre i també vam contactar per videoconferència amb els alumnes italians del Liceo Laura Bassi de Bologna
  • dimarts, els nostres hostes van descobrir Vic, van fer un taller de sardanes i van participar en l’assaig dels castellers locals, els Sagals d’Osona. Totes dues tradicions formen part de la llista del patrimoni mundial de l’UNESCO.
  • dimecres, es va fer una visita a la nostra muntanya més preciada, Montserrat
  • dijous, visita guiada a un edifici també en la llista del patrimoni mundial, el recinte modernista de Sant Pau, i visita guiada oferta pels alumnes catalans per la ruta modernista de Barcelona
  • divendres, gimcana pel barri antic de Girona; una manera ben amena i divertida de conèixer una de les nostres ciutats.

Tot plegat, una setmana on vam poder compartir i aprendre uns dels altres, i també conèixer-nos millor.