Reconeixement millors notes de les PAU amb l’entrega d’una distinció als millors alumnes (5 del nostre institut)

Aquest passat dissabte,  4 d’octubre l’Eulàlia Alcoverro, en Martí Febrer, l’Uriel Martínez, l’Enric Roma i en Pol Urra, ex-alumnes de l’Institut Jaume Callís de Vic, han rebut la Distinció de les millors Proves d’Accés a la Universitat del passat curs 22/23 per part de l’Hble. Sr. Joaquim Nadal i Farreras, conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.
L’acte ha estat presidit pel M. Hble. Sr. Pere Aragonès i Garcia, president de la Generalitat de Catalunya i ha comptat amb la presència de l’Hble. Sra. Anna Simó i Castelló, consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
En aquest acte s’han reconegut els excel·lents resultat obtinguts, entre els millors de Catalunya.