PRESENTEM LES MOBILITATS D’ALUMNAT ERAMUS EN UNA FORMACIÓ PER A TOT CATALUNYA

Dijous 16 de març, en la formació per a professorat del cicle de Càpsules Formatives Erasmus+, promoguda per la Unitat d’Internacionalització del Departament d’Educació de Catalunya, vam poder presentar la nostra experiència en la gestió de mobilitats d’alumnes Erasmus durant aquest curs escolar.

Els protagonistes reals d’aquestes mobilitats, tant de Llarga Durada (3 mesos en un centre europeu), com els de una setmana d’intercanvi de grup d’alumnes, van tenir la seva veu a través de vídeos on explicaven la seva experiència.

El treball que estem fent dins de l’Acreditació Erasmus, donant aquestes oportunitats als nostres alumnes, i també l’impacte que això té al centre, van ser el missatge principal de la formació.