L’Institut Jaume Callís, Escola Verda

El passat 24 de gener, els responsables de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vic i la regidora d’Educació van donar la benvinguda al centre dins la Xesvic (Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Vic) en un acte davant del claustre docent on va fer entrega de la placa que identifica el Jaume Callís com a membre de la xarxa. Jordi Boadas i Elisabet Franquesa van animar al centre a continuar amb la tasca d’educació ambiental a l’alumnat que ja s’està duent a terme, així com implicar el conjunt de la comunitat educativa en aquest objectiu.