Les professores italianes de les Mobilitats de Llarga Durada Erasmus, ens visiten

EL 23 de novembre vam rebra la visita de l’Anna i la Daniella, dues professores del Liceo Amedeo Avogrado de Biella (Itàlia). S’han reunit amb les tres alumnes italianes que estan cursant el 1r trimestre en el nostre institut, les alumnes catalanes acollidores i que aniran a Biella al 2n trimestre, i també amb les coordinadores Erasmus i la Direcció del centre. Aquests intercanvis de Mobilitats de Llarga Durada estan emmarcades dins del projecte de centre d’Acreditació Erasmus, amb durada fins el 2027.