EL PROJECTE EUROPEU “OUR DREAM SCHOOL”, EXEMPLE DE BONES PRÀCTIQUES

El projecte OUR DREAM SCHOOL, realitzat amb alumnes de 1r de batxillerat del curs 2023-24, ha estat seleccionat per l’Agència Nacional eTwinning espanyola, com a exemple de bones pràctiques d’integració d’un projecte eTwinning dins de les mobilitats Erasmus amb intercanvi d’alumnes.

30 alumnes de l’institut Jaume Callís, van treballar col.laborativament, tant online com durant les trobades als diferents països socis, amb alumnes d’instituts de Bologna (Itàlia), Seinajöki (Finlàndia) i Istambul (Turquia).

Aquí podeu llegir l’article publicat al web d’www.etwinning.es: ACCIONES CONNECTADAS ETWINNING-ERASMUS+

I aquest és el video on s’explica la realització del projecte per part de les tres professores coordinadores

Podeu veure el projecte en la seva totalitat al TWINSPACE PÚBLIC