Activitats de formació Erasmus pels docents del nostre centre

Ja tenim els docents afortunats que han estat seleccionats per a les mobilitats #Erasmus de formació per a docents. L’Enric i la Imma C aniran a finals d’abril a fer un #jobshadowing al Lycée Classique de la localitat de Diekirch a Luxemburg. La Imma V i la Bet A aniran a fer un jobshadowing al Saint Joseph’s school de Santa Venera, a Malta. I la Neus i la Bet Y. aniran a fer un curs de  CLIL a l’Easy School of Languages a La Valleta, Malta. Estem segurs que serà una magnífica experiència, que aprendran molt i això revertirà en la millora de l’ensenyament al nostre centre.