Xerrades d’orientació per als alumnes de segon de batxillerat

Volem donar les gràcies a tots els i les exalumnes que avui han participat en les dues xerrades simultànies d’orientació universitària i cicles per als nostres alumnes de segon de batxillerat. Una xerrada pel batxillerat cientifico-tecnològic i una xerrada pel batxillerat humanistico-social.

Tenir informació de primera mà és bàsic i gratificant, però ho és molt més si ho fan alumnes que s’han format a l’institut i valoren el que van aprendre durant els sis o dos anys que hi van estudiar. Esperem que els que avui han escoltat i preguntat siguin els ponents dels propers anys. MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES per mantenir el lligam amb l’institut.

Esperem poder-les fer presencials el proper curs