4t ESO, Xerrada introductòria Stolpersteine a càrrec de Xavier Valls – 25 de febrer

El dijous 25 de febrer tots els alumnes de 4t d’ESO van participar a la xerrada introductòria online del projecte vinculat a les llambordes Stolpersteine, organitzada per l’Ajuntament de Vic. El professor Xavier Valls, per segon any consecutiu, ens va convidar a reflexions profundes sobre memòria històrica a partir dels vigatans deportats a camps de concentració, de treballs forçats i d’extermini nazis.

En el torn de preguntes, l’alumna BBIB va representar-nos formulant la pregunta: “Com es fa el seguiment de la biografia d’un deportat?”

Esperem que ben aviat pels carrers de Vic puguem literalment ensopegar amb llambordes Stolpersteine de memòria històrica.