UN PREMI EUROPEU PER UN PROJECTE ETWINNING SOBRE L’OLI DE PALMA

El projecte “The Truth Behind Palm Oil”, realitzat per alumnes de 3r B durant el curs 2017-18, juntament amb un centre italià, el ICS “Fra’ Ambrogio da Calepio” di Castelli Calepio, i un centre lituà, el Petro Armino High School de Marijampolé, ha resultat guanyador d’un Premi Europeu eTwinning, en la categoria de 12-15 anys.

Fellicitats a les professores i alumnes participants!!!!

Aquí podeu trobar informació sobre els premis, en la seva publicació en el web del Servei Central eTwinning a Brussel.les, on es fa menció especial al projecte al tractar sobre el tema de l’any 2019, Participació Democràtica. També s’ha publicat al web del Servei Nacional eTwinning

Podeu veure el treball fet en el nostre Twinspace públic. També hi podeu accedir des del menú esquerra del nostre web, clicant sobre el logotip del projecte.

Us deixem amb algunes imatges del projecte.

logo del projecte
el programa del projecte

una convenció virtual!
els alumnes parlen sobre diferents aspectes de l’oli de palma