TPV

PAGAMENT DE LES SORTIDES DE L’INSTITUT JAUME CALLÍS

Benvolgudes famílies,

Les sortides curriculars es preparen per a l’alumnat. Són activitats educatives que es fan fora del centre, que són part de l’aprenentatge i que l’institut ha de reservar i pagar anticipadament. Per això CAL TENIR EN COMPTE QUE:

–       Les sortides són obligatòries per a tot l’alumnat d’ESO i de Batxillerat. No es pot triar no anar a una sortida. Són part del currículum i són avaluables. Aquestes sortides es preparen i es reserven amb molt temps d’antelació. Això vol dir que l’institut les ha de pagar abans que es facin.

–       No són obligatòries:

–       L’estada a Tossa a 1r d’ESO.

–       El viatge de final de curs de 4t d’ESO.

–       El pagament de les sortides es farà en dues o tres vegades durant el curs per tal que no sigui una suma quantiosa en una sola vegada.

–       L’alumnat d’ESO o de Batxillerat que repeteix, ha d’anar a les sortides obligatòries i, per tant, les ha de pagar.

–       Si un alumne o una alumna està castigat/castigada i no pot anar a una sortida, no se li tornaran els diners.

–       Si alguna família no pot pagar dintre dels terminis establerts, pot parlar amb oficines o bé pot escriure un email a insjaumecallis@xtec.cat. No hi ha cap inconvenient a allargar els terminis, si s’ha parlat amb l’institut prèviament.

–       Els pagaments inclouen les activitats d’educació física: lloguer d’instal·lacions com piscines, pavellons, pistes, sortides d’orientació, etc.

L’institut us proporciona un sistema àgil i senzill per a realitzar els pagaments. Permet fer els pagaments amb una targeta lligada a un telèfon mòbil. Les targetes poden ser de crèdit, de dèbit o de prepagament.

NO ES PODEN FER TRANSFERÈNCIES AL COMPTE DE L’INSTITUT.

Instruccions per a accedir a TPVEscola:

Amb l’App gratuïta del mòbil:

1. Descarregueu l’App TPVEscola a Google Play o App Store.

2. Seleccioneu municipi i escola:  Vic i Institut Jaume Callís.

3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya.

Usuari: DNI o NIE de l’alumne/a amb la lletra majúscula: 12345678Z

Contrasenya: zx1234 (minúscules).

Un cop introduït, ja queda gravat per a properes vegades.

Per Internet:

1. Accediu a: www.tpvescola.com

2. Seleccioneu municipi i escola  Vic i Institut Jaume Callís.

3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya.

Usuari: DNI O NIE de l’alumne/a  amb la lletra majúscula: 12345678Z

Contrasenya: zx1234.

Un cop heu entrat al programa:

Aneu a PAGAMENTS i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó PAGAR accedireu a la pàgina bancària de pagament. Heu d’introduir les dades de la vostra targeta i seguir les instruccions en pantalla.

Si ho voleu, podeu desar la targeta de pagament i, fins i tot,  domiciliar els pagaments a la targeta (Sistema bancari segur de Redsys, al qual l’institut no té accés).

Un cop fet el pagament, rebreu un email amb el justificant.  No cal portar els justificants a l’institut.

–       COMPTE: cal respectar el termini dels pagaments. Un cop ha passat, hi haurà un recàrrec de 2€.

Si s’ha de fer alguna devolució per problemes greus de salut, es farà a través del mateix programa i quedarà com a saldo. Per a poder fer la devolució, caldrà un justificant mèdic. Sempre es retornarà la quantitat que ens permeti l’organització amb qui es fa una sortida. Si ens penalitzen una quantitat, aquesta es deduirà a la família. El cost del transport no es podrà retornar en cap cas.

Si teniu algun dubte, adreceu-vos a oficines per email a : insjaumecallis@xtec.cat

Avís sobre Protecció de dades: el responsable del tractament de les vostres dades és l’Institut  Jaume Callís. Per tal d’oferir aquest servei, l’institut ha incorporat al sistema nom, cognoms, curs, DNI  del vostre/a fill/a i, en el seu cas, el vostre correu electrònic. Les dades es tractaran per a les finalitats indicades en els avisos corresponents . Per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició en relació a les vostres dades de caràcter personal tractades, adreceu-vos a l’Institut.