Taller de rèptils

Des del Departament de Ciències Naturals hem ofert als alumnes de 1r d’ESO un taller de rèptils.

L’alumnat ha pogut veure i tocar diferents animals alguns d’ells exòtics: la tortuga caimà, de mossegada molt potent

Llangardaix, inofensiu, mimètic amb el seu entorn desèrtic

Camaleó, animal trepador amb una cua prènsil

Serp que imita la serp corall

Boa constrictor, espectacular, viuen als arbres, tenen moltíssima força i les adultes poden arribar a fer 50-60 Kg. En tocar-la s’aprecien les vèrtebres.

Un aràcnid, la taràntula, on s’aprecien els quelícers, apèndixs que utilitzen per processar l’aliment. La taràntula mostrada no té un verí molt perillós.

Poder veure aquests animals de tant a prop ha estat una bona experiència que ha agradat als nois i noies.