Setmana de la programació

A l’Institut estem celebrant la tercera edició de la setmana de la programació.  Com cada any els alumnes del centre estan concursant per veure qui és capaç de superar els diferents reptes que els plantegem. Els alumnes optaran a un premi en les categories de primer cicle, segon cicle i batxillerat i els programadors poden resoldre els problemes amb Scratch a primer cicle, amb Scratch o Python a segon cicle i amb Python o Java a Batxillerat.

A l’Institut Jaume Callís, des de fa anys, hem fet una aposta seriosa per iniciar al nostre alumnat al món de la programació informàtica.

’La programació no només pot donar suport als estudis de matemàtiques, ciència, tecnologia i enginyeria. També ajudarà directament als estudiants a desenvolupar habilitats transversals, com el pensament analític, la resolució de problemes, el treball en equip i la creativitat” (Kroes N. & Vassillou, A. 2014).