SEGELL DE QUALITAT NACIONAL ETWINNING PER UN PROJECTE DEL NOSTRE CENTRE

Tenim bones notícies!!

El projecte eTwinning CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE, en el qual hem estat treballant durant els dos darrers cursos escolars, ha obtingut el Segell de Qualitat Nacional eTwinning per l’Agència Nacional eTwinning espanyola. El centre turc també l’ha rebut, i estem a l’espera de la notificació per part dels centres grec i portuguès.

El projecte s’ha realitzat en col.laboració telemàtica amb tres centres europeus més, pels alumnes de 4t ESO dels cursos 2020-21 i 2021-22- Ha tractat temes com la crisi climàtica, el desenvolupament sostenible i la importància de la involucració dels líders polítics, sigui a nivell local, regional, nacional o global,  i en buscar solucions a aquest problema. Els alumnes, a més de bescanviar informació, treballar en grups transnacionals, i participar en videoconferències, han també pogut aprendre i posar en pràctica tècniques d’oratòria en llengua anglesa (public speaking). Un aprenentatge significatiu utilitzant metodologies actives i en un entorn real amb alumnes de la seva edat d’instituts de Guarda (Portugal), Rethymo (Creta- Grècia) i Istambul (Turquia).

Aquí podeu veure el projecte: TWINSPACE (espai de treball conjunt) i PupilsQL

Felicitem als alumnes i professors participants del nostre centre: PEPI ANDREU, MARTA PEY, ORIOL CHUMILLAS i MIQUEL PLANES.